torsdag 11 mars 2010

Sportstugan

Hade en helt grym dag i pulkbacken igår, det var helt galet roligt, det lilla lilla barnet vaknade i mig igen, eller det är ju ganska ofta vaket nuförtiden.., haha, känner att min mognasnivå sjunker lite för var dag, det blir lite lättare att handskas med saker då :)

I alla fall, det var jag, Axel, Abbe, William och Zack som tog oss an backen, Mamma och Åsa höll sig där uppe av någon anledning. Vi åkte med rattkälkar, tefat, stjärtlappar, sopsäckar och Zacks present som var en slags.., mjuk platta som gick helt galet fort.

När vi kände att benen började ge vika på grund av de 75 gångerna vi sprungit upp för den där backen så gick vi in och fikade, sen blev det backen igen nån timme innan vi åkte hem. Jag och Axel hade sopsäckrace men kom fram till att min tyngd gjorde det lite orättvist, haha.

Nu har jag bakat choklad- och vaniljmuffins som jag och syster ska trycka innan hon ska till tandläkarn, bra plan tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar