måndag 8 mars 2010

hela livet var ett disco, hur kunde det bli så svårt?

Krunegård, elin, ronja, jag och sommar!

Första lovdagen steg jag upp klockan 08:00, förstå vad duktigt av mig :D:D och innan klockan slagit 12 hade jag hunnit äta frukost, kolla tv, spela Wii, äta ett päron, bytt om till träningskläder, hämtat upp Märta, tränat med min kära vän, kommit hem och fixat lunch, jag kan om jag vill.

Det var i alla fall skönt att träffa Märta, det var så länge sen och hon är så fin!

Resten av dagen har jag bara duschat och spelat och druckit kaffe.., känner mig helt slut, jätte trött, jätte ledsen och en gnagande oro i hjärtat, men det blir bättre snart, säg att det blir bättre?

Ska fixa klart med alla mina kläder och alla mina rum och ja, ni vet sånt.
Beställde en klänning igår, lite plåster på såren-klänning tror jag, men den var fin, väldigt fin!
Ronja och Elin, den påminner lite om Elins fina tröja med spets ni vet? :)

3 kommentarer:

  1. Vad underbart många gånger mitt namn nämns i detta inlägg.
    Fattar vilken du menar, låter jättefint verkligen. (Y)
    <3

    SvaraRadera
  2. Du är fin du med Lovisa, det var jäätteroligt att ses! <3

    SvaraRadera
  3. Haha jag hade helt missat det här inlägget, men nu såg jag det :) Klänningen låter toppen :D<3

    SvaraRadera