lördag 13 mars 2010

Backe, solsken och bråk

Jag har hållit mig i skidspåret de 2 senaste dagarna, första dagen lämnade jag skidorna hemma och gick bredvid mina små skidåkare men igår så tog även jag med skidorna och spurtade en ganska bra bit. Igår blev det även en del åkning i backen och fika, såklart!

När kvällen närmade sig bestämde jag mig för att mig till Jossan men hon hänvisade mig till Helena med meddelandet att hon också skulle dyka upp snart och det gjorde hon. Efter att vi gått igenom en hel del gamla kort, det finns ganska mycket att säga om korten som togs för 10 och 20 år sen, mönstrade skjortor i fula färger, krulligt (superpudelkrulligt) hår, udda skor, mörkt hår på de som idag är lite mer gråa, fina bröllop och söta barn, eller ja, vissa var söta i alla fall, vet inte riktigt vad jag ska säga om mig själv, haha. Nej men, det var riktigt roligt.

Sen tog vi oss till Helenas rum och säng där Emil redan var och spelade GH och det fortsatte han med hela kvällen, även Mackan kom. Vi gjorde två påsar popcorn och meningen var väl att alla skulle få ta del av de men det råkade bli så att jag, Helena och Jossan åt, ALLT.

Efter 11 bar det av mot bakom sjön, där blev det chips och tidning innan jag somnade. Vaknade HALV 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!! av att Oscar ringde, jag hade precis drömt nåt jätte konstigt så jag var livrädd och han var full, trevligt...

Har hunnit baka bröd ocvh prata med pappa mer än avd jag gjort på hela veckan den här vackar förmiddagen, snart Konsum och annat trevlgit :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar