torsdag 18 februari 2010

ilska..

Dagen började ganska bra med en behaglig morgon som bara innehöll ett litet missöde, jag och sigge spillde ut hans mat, men det löste sig på bästa tillslut i all fall!

Jag lyckades även med lite pepptalk påväg till skolan via sms, hurvida jag lyckades peppa personen i fråga är oklart, men jag misstänker att jag inte lyckades så bra, tur att mammor finns säger jag bara!

Fotbollen på idrotten var galet kul, men samtidigt.. så fruktansvärt inte moget av vissa.., och tack för handen i min hals, den satt fint!

Efter idrotten gick det bara utför, svenskan höll jag mig väl ganska okej men geografin, jaa-a, det är galet hur frustrerad, arg och ledsen man kan vara, jag skyller allt på PMS, såklart, vad skulle jag annars skylla på?

Engelskan ska vi inte ens prata om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar