fredag 19 februari 2010

fredag :)

En galet fin fredag.

Jag började dagen med frukost med min familj, kaffe, macka och ägg.
Fick skjuts till skolan av pappa och där väntade Företgasekonomi med Steen och sen blev det kaffe igen i fiket, eller för mig iaf, Moa drack chokladmjölk (BLÄ!), Vanessa drack juice och åt klubbor och Sussi ingenting. Precis när vi sitter där kommer Christina och säger att vi inte har nån NK för Catharina är sjuk, inte kul att hon är sjuk men kul att vi började 08:25 och slutade 09:10. Vi satt kvar i skolan en stund och hade allmänt trevligt sen gick vi in till stan tillsammans men skildes åt då Vanessa och Sussi skulle till Kupolen och jag och Moa till Safari. Där blev det kycklingmacka, kladdkaka och grädde, hej vad mätt jag blev!

Nu är jag hemma och har packat klart och åker snart :)


Jag saknar mina killar, VÄLDIGT mycket <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar