måndag 22 februari 2010

ELIN!

Jag har haft en världsbäst helg hos Elin!

Hoppade på tåget, 5 min innan det skulle gå och ungefär 6 timmar senare var jag framme! Under de 6 timmarna hann jag med en hel del eller ja, ta mig från tåget till bussen i alla fall!

Väl framme blev det filmhyrning på Hemmakväll och sen middag med Elins familj.
Filmen vi såg kommer jág skälvklart inte ihåg namnet på men oj vad bra den var och oj vad söt huvudpersonen är! Vi fortsatte kvällen med en promenad med Sigge och Atlas och sen blev det supervarm bastu och sen natt!

Som ni kanske förstår så var det inte tyst långa stunder, har man inte setts på 5 månader har man mycket att ta igen!

Lördag började med frukost sen stan. Jag hann få med mig ett par jeans, en t-shirt, en huvtröja och en halsduk. Vi åt även en god lunch på Café del mar och drack en stor kopp kaffe på Wayne's.

Sen blev det handling på Kvantum med Elins mamma och sen åkte vi hem och dit kom Elins alla syskon och vi åt en trerättersmiddag, det var himla gott måste jag säga!

Vi lekte även med Felicia halva kvällen, en helt fantastiskt söt liten flicka som avgudar Elin!
Vi hann prutta en hel del (prutt-slajm), räkna, gunga och dansa.

På kvällen kollade vi skidor, såklart, vilket lopp! Undra om jag någonsin sett ett så spännande lopp, och så tog vi två medaljer, helt sjukt häftigt!

På söndag morgon åt vi en lång och trevlig frukost och sen var det dags för hemfärd för min del, hem kom jag med min kära mor plus några till.

En jättefin helg för min del!

1 kommentar:

  1. Jag saknar dig redan! Det här MÅSTE vi göra om! :D <3<3<3

    SvaraRadera