fredag 5 februari 2010

Frustration

Jag grät på sista lektionen igår, inte mycket och inte länge, men tårar kom, troligtvis berodde det på en blandning av frustration, ilska, matbrist och hjärtesorg, Moa såg det, hon ser allt.
Förövrigt är hon världsbäst, idag har vi haft många givande samtal, min älskade vän.

Men tillbaks till gårdagen, jag trampade lite extra hårt till gymmet och jag tränade lite extra hårt och jag duschade lite extra fort och jag åt lite extra mycket och pluggade ganska extra förlite, allt var så extremt igår.

Och du.., ja du gjorde mig så väldigt ledsen, och jag är ännu ledsen, varför gör du såhär? Mot mig? Det gör så ont.., om jag orkar längre vet jag inte.

Men slutbetyget i Information & Layout fick jag av Bettan personligen idag, MVG.
Tur att hon hann säga det innan jag sa att min bok är borta, jag har slarvat till allt den senaste tiden, bland annat då tappat bort en bok, lämnat in saker försent, somnat på lektioner, glömt att plugga och ja lite sånt.

1 kommentar:

  1. Oj lovisa..

    Jag grät också på skolan förra veckan.
    Tuffa tider!

    Hörs snart! <3

    SvaraRadera