lördag 23 januari 2010

Det här med att skriva blogg har aldrig varit min starka sida och kommer antagligen aldrig bli det heller, men jag gör så gott jag kan, det gör jag.

Hur som helst, andra skolveckan efter jullovet är över, i stort en ganska slapp vecka men ändå känns det som om jag inte gjort annat än pluggat, det är lite konstigt det där, hur man kan uppfatta verkligheten på ett helt annat sätt än den egentligen var? Nu börjar jag låta som Ronja.., min älskade älskade Ronjaälskling (vilket iofs bara är bra) <3

Förra veckan var alltså sista veckan med ett hyffsat schema, nu börjar vi på riktigt, ja, lite så känns det, dansen på rosa moln är över.., just ja, inte ens det var ju en dans på rosa moln, så vad tusan ska det här bli? Och som grädde på moset har vi bad nästa vecka.

Annars då? Ja, det går magsjuka här hemma, jag själv är förkyld och har feber men ändå, jag mår bra, en känsla av.. jag vet inte riktigt vad, men ändå!

1 kommentar:

  1. Haha jag påverkar dig. Underbart! :D
    Fiifan för bad alltså. :(
    <3

    SvaraRadera