onsdag 13 januari 2010

Nytt schema..


En gammal bild i brist på annat..


Skolan började i måndags, i alla fall min skola och jag kan ju inte påstå att det var någon mjukstart, Peter började direkt med lokalhistoria, men det är faktiskt ganska intressant. Vi ska naturligtvist inte ha prov på detta, då skull det ju inte vara intressant.

Innan höstterminen är slut (nej, den är inte slut än, den slutar vecka 3) så ska jag muntligt ha summerat en engelsk artikel, jag ska naturligtvis prata engelska, jag ska också ha lämnat in en engelsk bokereccension, jag ska ha lämnat in en släkthistoria, jag ska även vara klar med heeeela Information & layout kursen, det innbär hela boken (klart), 2 powerpoint (inte klart), uppdrag (inte klart), jag måste få säga att det känns lite sådär.

En lite rolig dialog på Infon idag
Jag - Men Bettan, måste man ha 8 sidor?
Bettan - Hur många sdor har du?
Jag - 6
Bettan - Gör en till då, så har du 7
Jag - *slänger ihop en till sida och känner mig galet nöjd och visar därför min fina powerpoint åt Moa, 2 gånger!*

Förövrigt kan jag inte säga att Infon var särksilt kul, jag ville hem och gråta, det tyckte inte Bettan att jag skulle göra, Moa fick höra både ett och annat och Vanessa var väl ungefär lika sur som jag. Så vad berodde detta dåliga humör på? Vårat nya schema, vårat nya schema som jag såg framemot att få tills jag såg det. Det är vidrigt och jag skojar inte, jag har haft ont i magen hela dagen pga det, 1 sovmorgon är borta, 1 sovmorgon är kortad med en halvtimme, vi har bara superkorta luncher, 2 dagar i veckan går vi till kvart i 5 och jag skulle liksom kunna hålla på hur länga som helst!

De ämnen som tillkommit är:
Företagsekonomi A
Naturkunskap A
Samhällskunskap A

De kurser som är klara:
Information & Layout A
Historia A





Lars Winnerbäck gjorde min dag lite bättre <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar