lördag 30 januari 2010

GRATTIS ÄLSKADE FINE!

Min egna lilla Fine (Josefine) fyller år idag, massor med grattispussar på näsan till dig gumman! JAG ÄLSKAR DIG!


Annars så har jag precis bakat världens största kakor.., alltså, de är gigantiska, och så lyssnar jag på en spellista som fick av Ronja för lääääänge sen, hon har säkert gjort 75 nya sen dess, men det struntar jag i, jag ska lyssna igenom den här nu <3

Elin ringde mig idag, det var som vanligt skönt att höra hennes röst, ett kort samtal men.., underbart är kort!

Igår kom mamma till Kiruna, vi slösade pengar, åt kycklingmacka och mamma fick luggen klippt av Sofia, hon bjöd även på en kopp kaffe! Jag hittade galet fina leggings med knappar och en färgglad t-shirt.

Nästa låt: Kärleken väntar - Kent

1 kommentar:

  1. Haha, underbart. (Y)

    Tittade in på P & L:s hemsida.. jag blev genast supermega pepp. Vi måste ordna upp det här Lovisa. För jag vill vill vill åka på P & L med dig och Elin. Punkt slut.

    <3

    SvaraRadera