lördag 19 december 2009

Hemma :)

Sådär, hemma igen efter en hektisk men mycket mycket rolig helg!

07:00 i fredags bar det av mot Luleå, hela dagen spenderades där och tiden fördrevs med julklappsshopping och lite annat till mig själv som jag ansåg mig behöva och en GOD lunch på Thai Thai. En sväng ut på Storheden och sen hem till syster och Fredde i Kalix, kyla, säger jag bara, en panna som ger värme till hela området var trasig och det tog tid att laga, men med värmdeljus och filtar så gick det rätt bra ändå.

08:30 i morse bar det av mot Rajalla, klockan är ju trots allt en timme före i Finland, där blev det en hel del shopping till mig själv men även lite julklappar och till lunch blev det en bagle,kyckling och stekt bacon för min del, sjukt gott! När snön började falla tog vi oss till Sverige och Haparanda, där blev det Naturkompaniet, Barnens Hus, en affär jag inte kan uttala, Stadium, IKEA och Candy World.

Julklappsinslagning och kaffe väntar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar