torsdag 17 december 2009

ELIN STENVALL, VÄRLDENS FINASTE!

Det var Elin som bad mig blogga så självklart blir rubriken hennes!
Hon ringde mig i tisdags, tror jag att det var, hon är så bra på det där med samtal och det är tur för jag är inte det men jag älskar ändå att prata i telefon, speciellt med henne :) Fick höra Ronjas röst också <3

Hur som helst, jag har tagit helg en dag i förväg, det känns mys, julfest ikväll, det ska bli super, sällskapet blir mamma, syster, bror och bror, som jag vet i alla fall, sen kan det ju utökas.

Nu ska jag dricka kaffe och sen bädda sängen.

2 kommentarer:

  1. Lovisa! <333
    Jag har också lov.. *nojdd*

    <3

    SvaraRadera
  2. ÅH, jag har aldrig fått en SÅN rubrik tidigare:D Det gillas (Y) Kämpa på de två sista dagarna nu, du är bäst<3

    SvaraRadera