måndag 28 december 2009

Guitar Hero

God kväll! Så har det gått över en vecka igen.., jag glömmer liksom bort att jag har 1,5 blogg att sköta.., eller jag glömmer inte alls bort jag liksom bara, gör annat för jag ser inte att jag har nåt att skriva som skulle tillföra mina läsare något. Jag vet inte ens om jag har några läsare, för jag har inte fattat hur man kollar det (a)

Sen sist jag skrev så har jag haft spelkväll, eller det var en laga mat kväll som slutade med laxmackor och just det SPEL. Min älskade far vann, Angelica kom tvåa, jag trea, Camilla fyra och Åsa femma. Vi spelade Sant eller Falskt, man skulle bland annat veta hurvida det fanns patent på toaletter för nån särskild fågel, det fanns det inte, man patent på blöja för samma fågel, jo det fanns!

Min jul var fin, tack älskade familj och släkt för att ni förgyllde den <3
Och tack älskade vänner för alla sms, det värmer!

Jag fick en hel del må jag säga, en superröd klocka och ett superfint halsband bland annat.

Julaftonskvällen/natten spenderades hemma hos pappa, med Pappa, Åsa, Håkan och Eva och även syster tittade in en sväng. Vi lyssnade på musik, åt, och alla förutom jag och syster spelade Alfapet, mognadsnivån fick ibland ifrågasättas, men det var trevligt och mysigt!

Juldagen, Annandagjul och söndag och måndag har väl gått i ungefär samma tecken, äta, äta, klä på mig, äta, äta, kolla film, äta, äta, fota, vara social, äta, äta, äta, äta.
Skulle inte alls förvåna mig om jag gått upp ett par kilo, men det rör mig inte ryggen desto mer faktsikt. Fats idag tränade jag i och för sig.., sprang och körde lite styrka, det var skönt att röra på sig lite grann men det fanns faktiskt en anledning till träningen, jag och mamma tävlar! Vi har investerat i varsin stegräknare och den som har mest steg på nyårsafton vinner.., pris har vi inget än men det kanske kommer. Sen i januari ska vi vara med i en större tävling med mer folk, kanske blir jag lite mer peppad till träning än jag varit den senaste månaden.

OJ, nu såg jag min rubrik, och jo, tro det eller ej, jag nöter Guitar Hero som en galning, jag och mina bröder slåss om det, eller okej, det gör vi inte, vi turas om och delar broderligt och systerligt på speltiden, fy attans vad kul det är, JAG VET att jag troligtvis är liiiiiiiiiite lätt efter med detta men, äsch, lika kul ändå ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar