tisdag 8 september 2009

Tisdag.,



Dagen idag:
Börja skolan 10:25 med matte, kort genomgång sen går våran lärare och säger "Jag går nu, räkna så länge ni vill, sen äter ni sen ses vi 12:50 igen" Så aah, jag käkade på en gång sen var det hål i typ 2 timmar och då satt jag och pluggade NK och spanska, jävligt duktigt av mig. Gick tillbaks till skolan för den andra lektionen, hann klart med det vi skulle, slutade då för jag sket i idrotten. Gick då till UM och blev jävligt förbannad för att de inte öppnade och då skulle jag fylla på mitt kort men det funkade inte, jävla skit. Till slut gick det iaf och jag insåg att UM bara har drop-in på måndagar, fuck it. Så jag ringde och skulle beställa tid men då hade de nån jävla automatisk typ som bad mig kanppa in massa grejer så då sket jag i det. Åt middag med Elin och sen gick vi till Apoteket, Bokia, Lindex, H&M och avslutade med en låååång fika på Wayne's (stavning?). Alla borde ha en sån som Elin, hon är så fin.. och ni som inte har en Elin,
SKAFFA EN MEN GE FAN I MIN! <3
Efter trippen på stan blev det plugg med Ronja och Fessansessan och sen när IDOL började kom Alex också :)

1 kommentar: