tisdag 8 september 2009

Ronja


Detta inlägg tillängnas Ronja Österud.
Trots den högtidliga början är hon inte död, nej, hon sitter faktiskt snett framför mig alldeles livslevande och det är ju för skönt, för vad hade jag gjort utan lilla sprudlade Ronja?
Första gången jag träffade henne var i KFUM:s matsal under middagen. Hon kom efter mig och min första tanke var, "LISAPLACE? Ahaa, nej, hon heter ju Ronja.., men vad söt hon är och vad fins klocka hon har" 10 minuter senare tänker jag "söt men dryg.., trist" Hur som helst nu har det gott en tid och Ronja är INTE dryg, inte ens lite, hon är faktiskt helt fantastiskt och en väldigt väldigt fin människa.

Nu måste jag plugga, men kanske kommer en sån här presentation av alla elevhemsbarn? Vore väl fint?!

5 kommentarer:

  1. Naaaaaaw!
    SötLovisa.. Du är bäst.

    Jag tänkte.. minns inte riktigt. Men nu tänker jag bara finfinafinaaaa saker om dig. <3

    SvaraRadera
  2. ja och en bild på din man också !!

    SvaraRadera
  3. Har inte du sett honom Angelica? :O

    SvaraRadera
  4. nä? när har jag gjort det? :)

    SvaraRadera
  5. Nej, det kanske du inte har, tänkte att du också såg bilden som Åsa såg :)

    SvaraRadera