onsdag 9 september 2009

Nu är det klart..

Nu har jag bestämt mig, jag flyttar hem.
Jag står inte ut i skolan, så är det bara, många tycker att jag ska ge det mer tid, men jag har gett det 3 veckor nu och det har inte skett nån som helst förändring från de första dagarna tills nu, eller jo, det har blivit sämre och jag tror inte på mirakel.., jag flyttar hem.
Dock har jag inte sagt det rakt ut till mina föräldrar än men det ska göras idag sen är det en hel del praktiska saker som ska fixas innan jag är hemma igen.

Visst är det med lite sorg i hjärtat som jag tar det här beslutet, för jag hade hoppats på så himla mycket mer. Och egentligen så trivs jag ju i Umeå och jag trivs på elevhemmet. Men jag får panik i skolan och det funkar inte, man kan inte ha det så.

Kiruna kanske inte heller blir en solskenshistoria.., men där finns det människor som jag VET att jag trivs med och då blir det lättare att härda ut.

1 kommentar:

  1. Umeå will not be the same.. jag menar det.
    Kommer sakna dig! <3

    SvaraRadera