fredag 6 augusti 2010

Solen skiner, det säger allt känner jag..

För ganska precis en vecka sen började PDOL, som alltid blev det en helg att minnas!
På fredag var det Salem Al Fakir och LARS WINNERBÄCK, finns liksom inga ord, Winnerbäck var helt underbart bra, jag hade kunnat stå där en vecka typ..

På lördag var det The Sounds och Lazee, The Sounds var galet, det var sånt tryck och riktigt bra stämning, mestadels i alla fall, vi var inte lite svettiga efteråt, jag fick inte av mig kavajen, haha!
Lazees spelning började med att jag fick en flaska i huvudet, tack för det, sen slog en tjej ner min telefon i marken, tack för det också, men annars njöt vi för fullt där med!

Träffade en hel hög med trevliga människor under helgen också, tack för det :)

Hahhahaha, på fredag på dagen, gick jag in i Harry Potter huset med mina bröder, det sista man skulle göra var att gå ner för en ramp, mitt i den sprutade det upp luft nerifrån, ena lillebror tappade sin hatt där så jag böjer mig och tar upp den, just då börjar det spruta luft och jag hade klänning på mig.., mer säger jag inte, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar