fredag 6 augusti 2010

I två dagar har Elin fixat middag åt mig, hur bra? :D

I onsdags var vi hemma hos henne och hon hade lagat tapanade-kyckling och ris, och det var helt galet gott, vi åt länge och pratade länge om allt som man kan tänkas prata om sen kollade vi en låååång och seg film på hennes brors monstertv, haha, vi kom fram till att filmen hade varit sjukt bra om man kortade ner den med 1,5 timme... Då skulle 0,5 timme återstå, alldeles lagomt.

Igår ringde hon mig och frågade om jag ville ha picknick med henne men sen bestämde vi oss för att åka hem till mig istället och sitta på min altan och titta på havet, hon tog med sig kyckling, sallad, godis och cider, vilken underbar människa va? :D Vi satt där länge och pratade länge igen, hahah, samtalsämnena tar aldrig slut, sen satt vi inne och kollade tv och en lång film igen, fast den här var faktiskt bra, nångång på natten körde vi hem henne sen fick jag ett sms av henne imorse klockan 7!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar