torsdag 6 maj 2010

Veckan har gått sådär jätte fort igen, sådär fort så att man knappt hinner med och nu är det torsdag. Jag har svårt för torsdagar, har jag alltid haft, de är liksom så tråkiga, åh, torsdag!

Fast den här torsdagen har ändå varit helt okej, hela samhälls lektionen gick visserligen ut på överkursdiagram som vi inte kommer behöva under hela gymnasiet självklart såg jag min chans och tog det ganska lugnt hela lektionen, vi fortsatte med badminton och den här gången fick jag i alla fall inget racket i huvudet av min kära vän Moa, alltid något! Sen så var det bara lunch och svenska/engelska kvar, gick fort och sen gick jag och Moa och köpte godis och sen gik vi hem och försökte vara seriösa med våran slutuppgift i Geografi, var vi seriösa? Eh, nej.

Ätit världens godaste kycklingsallad och nu ska jag göra lite lite engelska om jag orkar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar