måndag 3 maj 2010

måndag?!

Jag förträngde skolan hela helgen tills jag satt på bussen imorse, då gick det liksom inte längre, men då var det bara att bita i det sura äpplet och inse att det är måndag och en heeeeeel skolvecka väntar.

Men den här måndagen, den går inte ens att beskriva, den har varit j o b b i g, alltså verkligen
j ä t t e j o b b i g ! Det tyckte alla (Jag, Moa och Vanessa) Sussi dök inte upp i skolan idag av någon anledning.

Samhälls var liksom onödig, lunchen var för kort, på matten hade jag inga böcker, på engelskan hade jag inget att göra, på spanskan höll jag på att somna och på idrotten förlorade vi.

Men men, imon skriver vi NP i engelska i 2,5 timme, vad mysigt!

Just ja, jag sprang idag också, inte riktigt så långt som jag tänkt men jag sprang i alla fall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar