tisdag 30 mars 2010

Hej, jag har en triangel på tröjan och MONKI GIRLS WEAR COOL JEANS


Jag hade lockigt hår igår (a)

Denna tisdag som kändes som en blandning mellan måndag och fredag har inneburit klump i magen, dåligt humör, trötthet, tårar i ögonen, tomhet och förbannat mycket kärlek.

Jag och Moa gjorde en redovisning och som allt annat vi gör blev det en succé, haha...
Vi lyssnade även på två redovisningar och fortsatte vårt arbete med media, jag fixade så att jag har ledigt imon och räknade lite matte, fick tillbaks ett matteprov med VG på och lärde mig ett svårt ord på geografin som jag nu har glömt bort, jag packade, njöt av Salem Al Fakirs ljuva stämma, jag åkte hem, jag kramdes och jag åt palt.

Ska även säga att jag fick ett hjärtevärmande sms av min älskade vän Ronja idag.
Och begäran ska jag skriva om min älsklingsoscar.., nej jag skoja bara, jag hade nog skrivit om honom i alla fall, han tog över mina tankar den här kvällen också. Jag är så glad över att vi fortsatte trots att sommaren krävde så pass mycket av oss båda att vi gav upp för en stund, på något sätt hittade vi tillbaks och kvällar som den här vet jag inte hur jag skulle ha klarat mig annars, du ger så mycket till mig, och även om alla dagar inte är underbara så vill jag att du ska veta att jag aldrig kommer ge upp.

1 kommentar:

  1. Den där Oscar ;)31 mars 2010 kl. 00:03

    Att lyssna på en bra låt och avsluta dagen med att läsa detta kunde inte ha varit mkt bättre avslutning (A) Allting är inte en dans på rosor men kvällar som denna gör det värt 400 ggr om! <3

    SvaraRadera