söndag 3 januari 2010

Ledsen i ögat..

Alldeles nyss när jag satt och klickade runt på FB så blev jag lite ledsen.., jag insåg att jul och nyår är över för den här gången, det som man längtat så länge efter är redan gjort och knappt hann man inse att tomten kommit så hade han redan gått och knappt hann man köpa raketerna så var de uppskjutna och försvunna i det blå.
Jag brukar bli lite irriterad på folks om tänker såhär, jag menar, man har ju minnen och visst var julaftonen jätte mysig? Och visst var nyår fylld av kärlek och förväntningar?
JA.., men idag kan jag inte låta bli att vara ledsen, men kanske är det bra också, ett bevis på att helgerna varit så bra så att man vill uppleva det igen, ja, så ska jag försöka tänka nu när jag tar på mig mina strumpor och sätter mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar