torsdag 12 november 2009

EN JÄVLIGT FIN VECKA


Jag känner ett glädjerus idag, helt underbart!

Den här veckan har varit så bra, på alla möjliga sätt, ingenting har känt särskilt jobbigt, förutom vaccinet då. Men det visste ni ju inte, att jag varit och vaccinerat mig mot den där svininfluensan och inte visste ni heller att jag är livrädd för sprutor, alla slags sprutor. Men jag tog den ändå, eller VI tog den (jag och Moa såklart) så kom ihåg, när jag i framtiden pratar i vi form så pratar jag om mig och Moa, vi är lite samma person för tillfället. Jag tänkte till och med i vi form idag, det är gulle.


Hur som helst, den här veckan har hittils bestått av 1 skoldag, en halv skoldag (vi fuskade lite) och 2 temadagar. Den här temadagen hade tema gymnasiemässa, en himla rolig dag, finns lite bilder på Emils FB.., haha, fina, fina SP1.


Förövrigt har jag färdigställt alla mina arbeten förutom matten då, men det är liksom ett evigt slit den där matten, tar aldrig slut, blir bara mer och mer och just nu har jag stor fet hög med matte och det känns inte så lockande så jaa.., jag bloggar!


3 kommentarer:

  1. Moa verkar härlig! :D

    Längtar längtar längtar tills du kommer upp!! :D

    SvaraRadera
  2. Du vet Ronja, för mig är Umeå NEEEEEEEEEER! <3

    SvaraRadera
  3. Hahahaha<3<3<3

    Du är så fin, och jag LÄNGTAR!

    SvaraRadera