onsdag 7 oktober 2009

Välkommen vinter, vi tar emot dig med öppna armar


Denna bild är bara för att Elin ska se min stora dunjacka :D

Tror ni att jag såg mycket?

Sött va? ;)

I ett fönster som vi hittade påvägen hem

Ljuva Kiruna..

Just precis så, hah

Moa lilla Moa

Det har kommit lite snö idag ja..

Rynka på näsan till ett halvårs vinterland

Kyrkstigen

Hah, Steffi

Tim, vi hade frågesport idag, jag, Tim och Hanna på ett lag, det gick SUPER! Om bara inte Tim hade låtit mig ändra svar hela tiden

Peter (Mr Pää) och MOA

Jag är så smart så att jag har två miniräknare!

Moa har hittat en ny kärlen, INDEX heter han <3

Jag hade en bra hårdag men den blev dålig..

HAHA., min dator bråkade idag, så jag lallade mest

MOTOGO


På dagens andra historialektion:
Jag- Jag har jätte svårt för sånt, för jag tänker på massa annat
Peter- Ja, det är ju det
Jag- Men jag ska börjar tänka på dig, då blir det bra

Jag- *RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP*
*TYSTNAD*
*SKRATT*
Emma- Vem var det? Vad manligt!

Jag- Men jag hinner aldrig skriva, du pratar så fort
Peter- Men om det funkar bättre för dig att bara lyssna så gör det-
Jag- Men.., då somnar jag

(Peter är alltså våran lärare och Emma går i min klass)

1 kommentar: