lördag 10 oktober 2009

091010

Att skriva en titel/rubrik på ett blogginlägg är nog bland den svåraste vardagssysslan en människa har. Fast å andra sidan så är den ju valfri.., så den kanske inte är så svår ändå.

Hur som helst, de senaste dagarna har jag inte haft nån som helst lust att blogga, så därför har jag låtit bli. Jag hade tänkt skriva nåt till Elin men det blev inte så.., men Elin, när jag tänker på dig så ser jag hur du ler ditt fantastiska leende och hur dina vackra ögon tindrar sådär som bara dina kan, du är en helt fantastisk människa och vän, låt inte någon få dig att tro nåt annat.

I alla fall, igår hade vi 3 lektioner, en hemsk svenska, en lååång Information och Layout, fast då förlorade jag mig i musikens fantastiska värld (oops, börjar låta som Ronja) och sen en helt okej Spanska.., jag är inte så jävla dålig som jag trodde.

Idag ska Mikaela klippa mig och jag ska köpa ett par skor av henne, det blir bra!



JUSTJA!
Min H&M kläder kom ju måndags och jag provade dom igår, allt satt bra som tusan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar