måndag 5 oktober 2009

Vad fan skulle jag till skolan att göra?

Stegupp halv 7, började 11:50.., kändes sådär lagomt kul.
Åkte in till stan med Helena och Micke.., och Charlie dregglades i nacken, men han är så fin så, lilla Charlie. Gjorde mig i ordning och åt och drack litervis med kaffe när jag kom till stan gick jag till skolan med mina älskade vänner Steffi och Moa, allt blir så mycket roligare med dom vid min sida! När vi kommer fra så stoppas vi i dörren, brandalarmet hade tydligen gått så det var bara att knata runt hela skolan ner till idrottshallarna och när vi väl kommer fram (tog lite tid pga halka och trött ben) så är alla påväg in.., suck.

Skoladagen går nog till historien som den mest meningslösa, men det som irriterar mig är att jag visste det! Och jag försökte få ledigt men icket.
Hade i alla fall engelska, fick en uppgift sen fick vi gå.., hade spanska fick 2 uppgifter sen fick vi gå, ÅH!

Mina H&M-kläder kom idag också, åhåh, störande.

Nu ska jag åka och köpa jacka och kanske skor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar