tisdag 6 oktober 2009

Hahaha.., bildade lilla SP-klassen

Vilken dag., haha, den började hemskt men fortsatte desto bättre!
Jag och Moa fastnade dessutom i varandras ben, I LUFTEN, slå det om ni kan!
Tyvärr finns ingen bild på det, men jag tror att det hade kunnat bli en riktigt snygg bild om någon bara fattat att fota! Men skolfotografen fattade att fota, oj, så han fotade.., och skrev mina efternamn fel.

Vad index är har också kommit till min känndedom, nu kan jag allt känns det som!

Byn imon? Eller bara stan?
Man vet aldrig.

På tal om att kunna allt, jag kan allt till spanskaförhöret imon, det är lite duktigt sådär.
Att jag troligen har glömt bort allt till imon behöver vi ju inte prata om.

Jag frös inte idag, jag hade min fina bruna jacka så jag frös inte!

Måndag och tisdag:

Skolfoto

Tihi, Moa

Min fot blev sååå lång

Mr Pää och delar av SP1, vi hade en rolig diskussion

Film på svenskan och engelskan, blä!

Åh, jo, så såg jag ut när jag gick till skolan, svart och nitar

Min mobilkamera är super, precis som jag!

Bråkade med mitt hår, not so fun

Igår åt jag fil till mellanmål, det var gott!

Jag och Moa håller till i den berömda pluggerian nuförtiden
Och fular oss gör vi också,. mest jag!

Haha, fakat om fallskrämshoppning, det var faktiskt det bästa vi kunde komma på (a)

Av nån anledning är det jag som gör mest när jag och Moa "samarbetar" hah

2 kommentarer: