torsdag 29 oktober 2009

Gina, kaffe och grillchips

Vilken förbannat dålig fantasi jag har, helt sjukt!

Började skriva ett inlägg igår men jag kom liksom inte så långt.. så jag skippade det helt.
Mitt lov är fint.., och kallt men jag njuter för fullt, 3 lediga dagar kvar sen är det tillbaks till verkligheten som gäller, tror till och med det är nu vi ska börja kolla på de olika inriktningarna, hm, samhäll eller ekonomi? Alla förväntar sig att jag ska gå ekonomi bara för att jag råkade börja på ett affärsgymnasium i höstas, men det är inte alls säkert, jag menar, jag hoppade ju av av någon anledning. Men samtidigt var det ju något som fick mig att söka dit från första början.., aja, får se helt enkelt.

Gullronja har vaccinerat sig idag, nu har hon feber.. <3


Angående rubriken: jag beställer kläder från Gina, drack kaffe och åt grillchips!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar