onsdag 21 oktober 2009

Foxtrott och kladdkaka

Jag var inte på superduper humör imorse när jag vaknade för jag visste att morgonen skulle inledas med dans. Moa kom i alla in till mig på morgonen för hon hade det så tråkigt hemma. Sen gick vi till skolan och.. just precis DANSADE. SP skulle dansa med BP, LK och ES.
Men faktiskt så var det inte så hemskt som jag trodde, det var nästan lite trevligt, Polka, Bugg och Foxtrott hann vi med.

Dagen fortsatte med Information och Layout, vänta på Moa, lunch, matte, språk och 5 min historia.

Jag - Vi går ut och jobbar
Peter - Okej
Jag - Måste vi samlas innan vi slutar?
Peter - Njaae, en del har redan gått hem

Utanför klassrummet
Jag - Ska vi gå hem?
Moa- JA!

Men vi gick inte hem, nje vi gick till Safari och åt en kladdkaka och drack varmchoklad, himla mysigt!

Nu ska jag fortsätta med mitt historiaprov som ska in imon..

2 kommentarer: