söndag 20 september 2009

SP

Just precis, SPs lärare överröser mig med uppgifter som ska vara klara tills den eller den dagen, HUR SKA JAG KOMMA IHÅG NÄR ALLT SKA VARA INNE NÄR JAG KNAPPT KOMMER IHÅG ATT TA PÅ MIG SKORNA NÄR JAG GÅR UT? ÅÅH!

Men nej jag ska inte klaga.., jag får skylla mig själv helt enkelt!

Har iaf gjort klart all spanska på 2 dagar som dom andra gjort på 3 veckor, lala.
Ska fortsätta med matten snart, när jag känner att jag orkar, har bara några sidor att göra så är jag ikapp.., SEN när matten är avklarad ska jag ta tag i svenskan, en artikel på 200 ord ska vara klar tills.., nångång? :s Om jag hade tagit med historian hem så skulle jag gjort klart den också men jag lämnade den i Kiruna som tur är :)

Imon ska jag börja träna, hah!

Vill ni veta en sak?
Mitt huvud gör jävligt ont,
känns nästan som om jag är bakis
men allt jag drack igår var ramlösa, inte okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar