söndag 20 september 2009

Förbannade jävla söndagkväll

Jag mår fan inge bra idag.. och det kanske inte är så konstigt för alla frågar varför och jag kan inte svaret.., jag är så ledsen, så ledsen, detta är hjärtesorg på riktigt och det var jag själv som orsakade den.. varför? JAG VET INTE!

Jag ska ta en dusch snart., jag tröstar mig med godis och duschar nuföritden, nu när både Oscar och ViktorS (Inte min älskling Viktor) lämnat mig, dom tröstar mig inte längre för de har som sagt lämnat mig och jag förstår de, jag hade också lämnat mig om jag var de. Men jag trodde verkligen att ni var min bästa vänner men lycka till med hockeyn och studierna, men ge fan i mig när ni behöver tröst, jag kommer inte torka era tårar längre.

Imon ska jag gå till skolan i ljusa baggyjeans, ett svart långt linne, en grå kofta, vita converse och en jävligt färgglad halsduk och jag ska le.., för jag tycker om att le och jag har hört att jag har ett vackert leende.

Nu ska jag gå och gråta ut mina sorger i duschen där ingen kan se skillnad på vattendroppar och tårar, ha en bra söndagskväll älskade, älskade du <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar