torsdag 24 september 2009

Fy fan

Vilken vidrig dag, usch och fy.
Vaknade med en dålig känsla, det kändes lite bättre när jag åt frukost men så kom jag till skolan och den dåliga känslan var tillbaks. Jag vet inte vad som är fel på mig men jag verkar inte passa in nånstans.. och inte trvis jag heller. Men den här gången har jag ork att ge det lite tid, för jag bor hemma och det ger mig så mycket mer kraft än vad jag trodde var möjligt.
Skulle egentligen har slutat 15:45 men hade ingen geografi och då orkade jag inte gå på engelskan heller så slutade typ 13:20.

Var hemma i byn igår, himla mysigt, funderar på att åka hem idag igen, men det beror lite på pappa.. åker han till Rovas åker nog jag hem.

Vad jag ska göra nu vet jag inte, kanske äta nåt, åt ingen lunch idag..

Justja, Elin ringde mig idag när jag hade lunch, det var trevligt, hon ska ta kort på Max åt mig, DET ser jag framemot.., jag tror att han är snygg! Men Oskar tror inte att jag tycker det.., hm.

1 kommentar:

  1. Haha, han är fin. På insidan, tror jag iaf. Men inte lika fin som dig. <3

    SvaraRadera