onsdag 23 september 2009

Förlåt mig älskade vänner

Jag vet att jag varit dålig, eller snarare fruktansvärt dålig på att höra av mig och jag är så ledsen för det. Men det är så himla mycket just nu, ingen ursäkt, jag vet.., men det är verkligen så.
Skolan tar mycket tid och sen tar det på krafterna att gå runt och låtsas att man är stark och mår bra när man egentligen bara vill hem och gömma sig under täcket för att saker och ting gör så galet ont. Jag har inte ens orkat berätta för Josefine vad som hänt och då är det illa..,

Men jag saknar er Josefine, Helena, Frida och Märta, det gör jag verkligen <3


(Svarar jag inte på sms beror det antagligen på att mitt nummer flyttats men jag har inte fått det nya SIM-kortet än men förhoppningsvis så kommer det snart och då har jag 3000 GRATIS sms i månaden, det blir bra!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar