måndag 3 augusti 2009

Packning

Jag har packat för fullt idag.
Då jag kommer flytta in i ett möblerat rum så trodde jag inte att jag skulle behöva så mycket, men när jag väl började tänka insåg jag att det är mer som fattas än som finns i mit 16 kvadratmeter stora rum. Hittils har det blivit en stor flyttkartong, en mindre kartong, 3 påsar, en väska och då har jag inte ens börjat med mina kläder som troligen kommer fylla upp minst 4-5 väskor plus att en cd-spelare (ja, jag använder fortfarande en sån) och en lampa också ska med.

Annars så pendlar jag mellan hopp och förtvivlan, men det kanske är så det ska vara?

Nu ska jag i alla fall sova, upp halv 7 imon för att äta frukost med min pappa och låtsasmamma eftersom dom ska på mc-semester utan alla 4 barn, som kanske inte kan kallas för barn, vi är 16, 18, 18 och 21? Men det där avgör ni helt själva ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar