söndag 23 augusti 2009

llunch

Stekte precis lunch åt mig själv.., hade tänkt leva på chips men det funkade inte riktigt, usch, jag är så jävla sunkig ibland men aah, söndag är min sunkdag! Kanske även torsdag för det är en såndär mellandag :s

Pappa städar bilen, Åsa är på ICA, Mikaela och Fredde är påväg till Pite, Mamma och dom är hemma i byn.. jag är mätt!

Alltså.., jag vet inte, mycket är nytt och konstigt nu, och nytt och konstigt blir lätt svårt och skrämmande, hur fan ska det här gå?

Jag saknar mina älsklingar, mina små älsklingar som fyller upp hela mig med sina leenden
axel och albert, all kärlek till er, jag behöver er nu.., kom och ta hand om lilla storasyster?

2 kommentarer:

  1. Det brukar gå bra! :) Och lite besviken för att du inte vill att jag ska komma tillbaka och va med dig :'( ska jag komma ihåg! ;D

    SvaraRadera
  2. Men du har ju varit med mig sen i onsdags, tänkte att ni kan dela på ansvaret? :D:D

    SvaraRadera