torsdag 6 augusti 2009

Dusch och nya jeans

Nu behöver jag verkligen en dusch, mitt hår är inte fräscht alls men sitter fast framför datorn och tvn som vanligt, haha.

Har städat klart nu iaf, ska baar hämta in ett överkast och en kudde som är kvar ute på vädring.

Aah och mitt i allt så är jag jättesugen på ett par nya jeans, fastän jag har ett par oanvända i garderoben (a) haha. Men får väl försvara mig att den här sommaren verkligen inte varit någon jeanssommar. Men det kommer ju en höst och då vore det ju super med 2 par nya jeans, eller hur? :D


Justja Steffi, jag hoppas att du inte raderat den fina bilden jag skickade till dig idag!

(Min bästa vän Steffi har en extrem fobi för fiskar av alla dess slag. Men idag så hade min lillebror en burk med massa fiskar i som jag var tvungen att fota och skicka till Steffi, hon tyckte inte att det var så snällt men det var fruktansvärt roligt, jag satt och skrattade för mig själv ett bra tag. Jag saknar dig redan älskling <3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar