onsdag 19 augusti 2009

Ånäset

Min älskade pappa hade med sin dator och trådlöst internet, gissa om jag blev glad?!
Tyvärr funkar inte min msn.. så det får bli sms några dagar till.

Kom iaf fram till Ånäset igår vid halv 1, vid 2 åkte vi in till Umeå och vid 3 var vi på KFUM.
Jag blev helt klart glatt överraskad, himla mycket finare och fräschare än vad jag trott att det skulle vara. Jag har det största rummet av dom 10 som finns till för oss elevhemselever och med fönser ut mot järnvägen, jag är nöjd!
Åt middag där och hann träffa Hugo, Tommie, Britta, Felicia, Alexander, Oskar och en tjej jag inte kommer ihåg namnet på. Himla trevligt!

Var tillbaks i Ånäset vid 7 tiden. Kollade Factory Girl med Camilla och Angelica innan jag blev jättemassatrött och somnade :)

Idag håller vi nog till här i Ånäset, börjar ju inte skolan förrän imorgon klockan 10.
Jag måste och köpa en tandborste för jag lyckades glömma min i Pite, hah.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar