onsdag 1 juni 2011



Jag har pms:at idag, hur mycket som helst, jag har varit så grinig så jag blivit irriterad på mig själv, stackars syster som suttit i samma bil som mig i 3 timmar, tappade en kopp kaffe i bilen också, den bara flög ur i mina händer, blev jag irriterad? Nejdå, jag bara skrek ett tag och vägrade dricka mer kaffe, moget, jag vet.

Vet att jag inte bloggat på typ 2 veckor, men det har verkligen inte funnits nåt att skriva om, det har regnat och jag har pluggat men nu har jag SOMMARLOV! Helt sjukt..., egentligen så är det ju några skoldagar nästa vecka men jag har tagit ledigt, hur bra?

Började mitt sommarlov med att åka till Kalix och hjälpa min syster att flyttpacka lite, vi fyllde väl tre kartonger i alla fall och så fick jag lite kläder, eller ganska mycket kläder och när jag kom hem idag beställde jag lite till, illa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar