fredag 29 april 2011

Av 14 nätter har jag sovit hemma 3, därav den hemskt dåliga uppdateringen. Men det har varit påsk, en jätte fin och faktiskt tillsut väldigt varm påsk, tanken var väl att hinna gör nån slags nytta genom att plugga under lovet men det blev bara en tanke så nu ligger allt och väntar på att jag ska ta tag i det och det ska jag, sen,.

De senaste 3 nätterna har jag spenderat i huvudstaden, en väldigt varm och sommrig huvudstad, känns som att jag behövde lite sol. Det var en rolig resa med klassen, vi gjorde massa roliga saker och endel tråkiga, haha... Jag och Vanessa sjöng i alla fall på en balkong, det är minnesvärt, säkert även för de två som råkade höra oss. Delade såklart lägenhet med Moa, Vanessa och Sussi och efter den här resan kan vi konstatera att Moa sover med ögonmask och Vanessa vaknar inte av sitt alarm, men det gör alla andra. Hurvida Sussi sover med ögonmask eller inte vet jag faktiskt inte för hon sov i ett eget rum i den lägenhet som var vår de senaste 3 dagarna.

Min väska var några kilo tyngre när jag åkte hem än när jag åkte dit, hur gick det till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar