onsdag 16 mars 2011


Moa spänner musklerna när det blir för tråkigt att skriva krönikor och dra i mitt öra, härligt att hon ser så nöjd ut också, lilla Moa. Är sjukt trött, kunde inte sova imorse fastän jag hade sovmorgon, surt. Men men, fick en lugn morgon i alla fall med tanke på att jag vaknade hela 3,5 timme innan jag började, haha.. Hade en ganska lugn dag i skolan också, 1,5 lektion bara, så borde alla dagar vara! Just nu har jag så mycket att plugga att jag inte vet vad jag ska börja med, har skrivit lite på bokanalysen och jag har pluggat lite matte, kanske dags för att påbörja krönikan? Eller träna på talet? Eller skriva på religionsarbete? Skönt att man har valmöjligheter iaf...

Förresten, finns det nå värre än att vänta på att vattnet ska koka? DET KOKAR JU ALDRIG!

2 kommentarer:

  1. alltså.. min arm? varför i helvete ser den så enorm ut? Oo

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte.. är den enorm? :o

    SvaraRadera