fredag 18 mars 2011

En gammal bild..

Jag tror aldrig jag har gått så fort som jag gick igår, jag skulle ha fått skjuts till träningen men 10 min innan den börjar ringer pappa och säger att han inte kan köra mig och det tar minst en kvart att gå dit, jag ska även hinna klä på mig, komma ner från högsta våningen (som kanske egentligen inte är så jätte högt upp) i världens kanske långsammaste hiss (eller, neråt går den ganska fort i och för sig, men det låter som om jag gått sjukt snabbt om hissen är långsam) det var även motvind, alltså M O T V I N D! Det flög grus och snö och grejer i ansiktet OCH jag lyckades även ta en omväg i all min stress, MEN jag kom fram precis lagomt i tid, FATTAR NI HUR FORT JAG GICK? FORT FORT FORT!

1 kommentar:

  1. haha, sen orkade du inte träna eller? fnizz

    /Ronja

    SvaraRadera