söndag 13 mars 2011

Är hemma efter en himla skön helg i stugan. Åkte dit i fredags efter många om och men, var mörkt när jag kom men på lördag så sken solen och det blev en heldag utomhus förutom lite matteplugg. Idag när jag vaknade var det 42 grader varmt inne men is i filen när det var dags för frukost, härligt med kontraster. Det var däremot inte jätte varmt ute idag fastän solen sken så jag åkte och jobbade och sen fick jag mat hos farmor och farfar och nu har jag gjort massa tråkiga saker som att packa och tvätta kläder.



Vem vill du spela när du lagt alla kort
hur vill du leva när tiden går för fort
du vill att jag ska känna
för något som aldrig känts som mitt
men ska jag känna
då ska det finnas tid att känna fritt

Melissa Horn - Falla fritt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar