fredag 4 februari 2011

Jag har pluggat hela veckan, heeeeeeela veckan! Vi har typ haft 2 prov (matteproven borträknade) sen vi började i höstas och nu var det 3 prov lagda SAMMA VECKA! Jag kommer knappt ihåg hur man pluggar till ett prov, men nu är i alla fall två stycken gjorda, himla skönt.

Idag började dagen med att mina byxor sprack, jag hade ett gigantiskt hål över hela låret, himla charmigt. Jag var sen (tack och lov att jag var hemma iaf) så bytte byxor i panik och sprang till skolan, gjorde prov, hade religion, hade hål, lekte rita och gissa på franskan och sen gick jag och Vanessa och köpte nya byxor till mig!

Sen jag kom hem har jag bara myst med mina helt underbara syskon, även min syster är hemma och Emil och Fällan, sjukt bra!

2 kommentarer:

  1. Om det är någon som kan bära upp ett charmigt hål över hela låret så är det du! :D

    /Umeå som tänker på dig klockan halv tre på natten (på ett helt normalt vis)

    SvaraRadera
  2. Inte ens jag kan bära upp hål i byxorna när trosorna syns ;)

    Det är fint att Umeå tänker på mig ibland...

    SvaraRadera