söndag 23 januari 2011

Framkallar bilder, det går sådär så helt klart en förbättring från igår då det gick åt helevet. Det är jag som ska ha en förstoring på min äldsta lillebror och resten är till mamma, hon beställde små bilder till jobbet på alla sina barn, antagligen får hon bara på 3 av sina 4, jag har en tendens att bli så ocharmig på bild, och mamma underströk att hon ville ha finaaaa bilder, eeeh, inte okej.

Men men, det är kallt idag igen, KUL! Funderar starkt på att hoppa i understället, mina nya varma tröja och trotsa kylan tillsammans med min kamera, men vi får se, det är bara en funderingen än så länge.

Justja, skulle ju plugga.. sådär, då var det ingen funderingen längre det där med att gå ut..





Vore det inte ganska skönt med sommar ändå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar