tisdag 21 december 2010

Flytt pågår.
Känns som ett evighetsprojekt, men nu tror jag lägenheten är helt klar så den ska bara städas sen börjar vi flytta på riktigt. Mitt rum är tömt, sängen är isärplockad och garderoben är tom, det viktigaste liksom. Hahah.. hade mycket mer grejer än jag trodde och jag har ju svåra problem med att slänga, tanken var att rensa garderoben när den ändå ska tömmas, jag har slängt ett par leggings som var håliga, bra jobbat känner jag!

Skrev NP i Matte B idag i 2,5-3 timmar, det var ju roligt, eller så gick det åt helvete, jag orkar inte riktigt bry mig just nu, det var sista provet innan lovet, underbart! Köpte lite julklappar och åt lunch med mamma innan hon åkte och hämtade Emil och Ofelia på flygplatsen, jag som ville träffa lilla Fällan..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar