tisdag 30 november 2010

Jag har verkligen inte haft någon lust att blogga, har tänkt skriva något ett par gånger men ångrat mig ganska fort, har liksom inte funnits nåt intressant att berätta, jag har pluggat, pluggat och pluggat.

MEN NU FINNS DET NÅGOT INTRESSANT ATT BERÄTTA, jag och Moa var ju i Stockholm i helgen, det var intressant. Haha nej, men vi var faktiskt det, kom dit, en timme försenade i och för sig men vi kom dit. Tog oss problemfritt till Sollentuna där vi snurrade runt en halvtimme innan Moa bytte vägbeskrivare, tillslut kom vi fram i alla fall, till Bosse och Annas lägenhet.

I två dagar handlade vi kläder, det var mysigt, vi åt och fikade rätt mycket också och så spealde vi tv-spel och kollade en konstig film.

På söndag bar det av hemmåt, vi fördrev eftermiddagen på Arlanda med att äta middag på MAX, köpa och läsa tidningar, dricka latte och vänta, vänta och vänta, för vårt plan var ju försenat igen, 50 min! Men vi kom hem och min fina pappa hämtade oss på flygplatsen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar