fredag 5 november 2010


Det blev en sen natt igår och sen sov jag inte så mycket bara för att jag inte kunde. Blev några timmars sömn i alla fall och sen hade jag fått order av Oscar att väcka honom i lämplig tid och det är ju jätte lätt att väcka någon i lämplig tid som ena dagen stiger upp klockan 7 och andra dagen tycker att det är ganska skönt att sova halva dagen.. Jag bestämde i alla fall mig att väcka honom när jag var pigg och det tyckte jag blev alldeles lagomt, hahah, men det var jag nog ensam om att tycka!

Har precis kommit hem efter en handling med min kära mamma, med tanke på att vi gick klädde jag på mig ganska ordentligt, kanske lite för ordentligt, dubbla tröjor och stor halsduk under dunjackan var nog lite att ta i.

Nu borde jag verkligen städa..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar