söndag 31 oktober 2010

Det är lätt förvirrande det här med vintertid för mig. Min telefon visade 07:30 när jag vaknade men eftersom att jag inte ställt om den gjorde jag det och då var den ju bara 06:30 och ändå var jag helt okej pigg, fick inte ihop det där, försökte sova i en halvtimme men gick inte så jag steg upp klockan 07:00, trodde jag, när jag kommer ner visar den klockan 09:00 och mammas klocka 08:00, vad är klockan egentligen? frågade jag min kära mor lätt förtvivlat. Det visade sig att det var mammas klocka som var rätt, den var 08:00, min telefon hade alltså ställt om sig själv utan att jag visste om det, är det bra eller dåligt?

2 kommentarer:

  1. ja fyfan vad förvirrande det var när den hade ställt om sig själv! tog typ tre timmar innan jag fattade att den hade gjort det

    SvaraRadera
  2. Den borde iaf visat det på nåt sätt :O

    SvaraRadera