fredag 15 oktober 2010

Att blogga har inte känts sådär jätte lockande den här veckan, jag har haft kanske världens sämsta vecka, gnällt och haft mig sen i måndags. Men idag är fredag och det känns underbart, i alla fall om jag bortser från allt jag borde plugga, vi har haft 2 prov sen vi började i augusti och nu ska vi ha 3 st innan lovet, ljuvligt, jag ska även hinna hålla ett 5 minuter långt tal och det borde vara färdigskrivet typ nu men jag började igår, bra jobbat.


I helg ska jag försöka använda min kamera lite grann, inte tagit en enda bild sen jag var i Kalix, rätt olikt mig men men, nu ska jag ta tag i det igen och sen ska jag beställa en bakgrund.



Färgade håret för ett tag sen, en väldig förändring, eller inte men ser inte liak tråkigt ut iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar