tisdag 12 oktober 2010

Är i byn idag, ganska mysigt sådär, mindre mysigt att åka buss men det är det värt! Skolan idag började inte bra men slutade med ett MVG på en bokrecension, alldeles lagomt skönt, synd att man aldrig får slappna av i den fantastiska kursen Svenska C, vi håller redan på med en debattartikel som ska lämnas in på fredag. Men jag ska inte klaga, jag älskar ju att skriva.

I måndags när jag satt på bussen lyssnade jag på morgonpasset och det var så himla roligt men kunde ju liksom inte sitta och skratta högt för mig själv så jag satt och kollade ut genom fönstret och bet mig i läppen i 1 timme och 5 minuter.



Jag och mamma kollade på utlandsresor idag, inte helt fel, bilden är från Malta 2008, fina Malta.

1 kommentar:

  1. Vars är den där hypercharmiga bilden som du skulle lägga upp på mig?!:O

    SvaraRadera